Service
Filozofia noastră
Vânzarea de echipamente este partea simplă a afacerii noastre. Marea provocare este să ținem utilajele în funcțiune, fără sau cu un minim de timp de nefuncționare. Pentru asta inginerii noștri fac traininguri, în permanență testează soluții și recreează probleme tehnice pentru a le înțelege mai bine. Mentenanțele și lucrările uzuale se efectuează cu piesele din propriul stoc, în unele cazuri ieșite din comun fiind posibil ca piesa să fie comandată de la producător. În rarele situații de acest gen, timpul de livrare durează 3-4 zile lucrătoare. Echipa noastră ține în funcțiune aproximativ 150 de imprimante Roland cu vechime între 15 ani și câteva luni. Dovada supremă a profesionalismului nostru este că absolut toate funcționează.
Prevenție
Ca și mașinile sau aparatele electrocasnice și echipamentele noastre au nevoie de mentenanță. Acest proces are două componente: mentenanța săptămânală făcută de utilizator și mentenanța bianuală făcută de service. Dacă mentenanța săptămânală este făcută, aparatul este curat și capul de printare este în siguranță. Dacă schimbarea consumabilelor este făcută la timp de către tehnicienii noștri, acele piese de valoare mică care asigură capacitatea utilajelor de automentenanță vor funcționa întotdeauna optim, durata de viață a capetelor de printare fiind prelungită semnificativ și stabilitatea calității printurilor este asigurată. De asemenea, cu ocazia reviziilor periodice tehnicienii noștri verifică și gradul de uzură ale pieselor cu durată de viață limitată, astfel proprietarii utilajelor știu ce costuri urmează în viitorul mediu. Atâta timp cât procesele de prevenție sunt executate corect și la timp, imprimarea cu echipamentele Roland DG este una neîntreruptă la costuri predictibile.
Reparație
Odată cu înaintarea aparatelor în anii de exploatare pot apărea defecțiuni nepredictibile. Suntem pregătiți să le gestionăm. Cerem o descriere simplă a problemei apărute la adresa de e-mail tehnic@viscom.ro, împreună cu datele de contact ale persoanei care lucrează pe echipament. De aici revenim cu un apel telefonic pentru câteva întrebări sau teste, ne formăm o idee despre cauzele defecțiunii. Pe email trimitem un deviz estimativ pentru lucrare, după primirea acceptului, de regulă ne prezentăm în termen de 24-48 ore la sediul partenerului pentru efectuarea lucrării.
Siguranță
Toți partenerii noștri care utilizează cernelurile noastre beneficiază gratuit de contract de suport tehnic Silver. Acest tip de contract include termen de plată la piese de schimb și manoperă, suport de la distanță gratuit print aplicații remote viewing, suport instalare/dezinstalare program RIP, profile ICC. Pentru firmele care doresc garanția timpului de intervenție, oferim contractul de suport tehnic Gold, acesta include reviziile periodice și un număr de 2 intervenții la cerere, costul pieselor de schimb necesare pentru revizii, deplasările și manoperele. Pentru companiile unde utilizarea neîntreruptă este absolut vitală, contractul de suport tehnic Platinum este soluția optimă. Include tot. Absolut tot.
Ce spun partenerii noștri?
Mulțumim echipei Viscom Romania pentru promptitudinea și profesionalismul de care a dat dovadă, ne-au readus utilajele în stare perfectă de funcționare într-un timp record.
Pe scurt, în noaptea incendiului din 10 aprilie, i-am scris prietenului meu Attila Galffy despre cele întâmplate. A doua zi, la prânz, colegul său tehnician era deja aici să evalueze starea utilajelor. Imprimanta UV a reușit s-o recondiționeze deja în ziua următoare, acesta având din fericire doar defecțiuni minore. Imprimanta mare și presa termică au fost transportate la sediul Viscom Romania. Acolo, echipamentele au fost dezasamblate, curățate cu meticulozitate, iar piesele deteriorate au fost înlocuite și testate pentru a se asigura că totul va funcționa corect.
După 80 de ore de lucru, echipa Viscom Romania a reușit să ne predea echipamentele într-o stare de funcționare impecabilă.
Lucrăm cu Attila Galffy de 8 ani. Suntem foarte recunoscători echipei Viscom Romania pentru că ne-a tratat cu prioritate și cu maximă seriozitate și ne-a sprijinit în relansarea noastră într-un timp așa de scurt.
Am reușit deja să ne reluăm activitatea cu o capacitate mai mică, iar între timp ne străduim să revenim la atelier cât mai repede posibil.
Multumim ca ne-ati ajutat si astazi sa putem printa si maine pentru clientii nostri.
Seriozitate si profesionalism RECOMAND
O firma perfecta pentru zilele noastre
FAQ
Din păcate nu. Nu dorim să ne expunem colegii la substanțe chimice necunoscute, nu cunoaștem proprietățile cernelii folosite și procesul de diagnosticare devine unul foarte nesigur. De asemenea responsabilitatea funcționării utilajului va fi întotdeauna pasată între firma care vinde cerneala și firma care repară utilajul, deci nu este nici în interesul proprietarului utilajului să reparăm noi echipamentul. În cazul în care sunteți interesați de schimbarea cernelii cu una comercializată și garantată de noi, prima dată vom schimba cerneala, după care vom trece la repararea utilajului.
Da. Piesele montate sunt exclusiv originale, au durată de viață garantată de producător, iar garanția manoperei este identică cu garanția dată de producător pentru piesă. Important: nu înseamnă că nu pot apărea alte defecțiuni ale utilajului, independente de lucrarea efectuată. Contravaloarea acestora va fi facturată.
Nu. Marabu preia garanția capetelor de printare și a pieselor aflate în contact cu cerneala. Deși nu s-a întâmplat niciodată, dacă cumva un cap de printare s-ar defecta datorită cernelii noastre acesta va fi schimbat, fără costuri, de echipa noastră, urmând ca în viitor noi să ne reglăm cu producătorul de cerneală. Este un serviciu unic pe piața din România.
Da. În funcție de tipul utilajului folosit se poate încheia un contract de suport tehnic tip Platinum personalizat, timpul de intervenție fiind condiționat doar de distanta fizică dintre sediul nostru și al Dvs.
Da. Primul pas este trecerea utilajului pe una dintre variantele noastre de cerneală, din acest punct beneficiați de tot suportul nostru.